After The Storm

Det är så fint här i falun nu, tog dessa bilder igår genom fönstret...



Utsikt från vårat fönster, hej mitt vinterland

   
Igår va vi ju då på etage, det var första gången på länge för mig. Jag har som ni kanske inte vet bojkotat det stället under en längre period. Men nu vart jag tvungen att dra dit. Det var kul, vi dansa som fasen.

Idag ska jag bara ta det lungt och vila inför finklippsveckan. Då ska vi finklippa vår gustaf llls äktenskap. Jag och henke ligger jätte bra till så om vi bara jobbar lite varje dag så kommer vi va klara lungt i tid.

Nä, nu vaknade henke så jag ska gå och krama på han:)





Kommentarer
Postat av: mamma

Gu va fint!!! Här är det snöfritt! Va härligt du o Henke har det, så man blir avundsjuk!

Saknar dig min unge.

puss o kram

2008-12-15 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0