Done and Done

HEJ
Nu äntligen kan jag blogga igen, har gjort så mycket och vart så trött så jag har inte bloggat på länge. I torsdags avslutade vi ju våran dramaproduktion, så i fredags hade vi klassfest och drack mojitos för att sedan dra på kåren som hade temat "våga vägra vinter" Då skulle man alltså ha sommarkläder, men jag är så frusen av mig så det fick bara bli att ha på sig ett par solbrillor. Innan klassfesten så var vi förresten och filmade för en sketch som sändes på student-tv.  Så hela fredagen va ganska stressig. På lördagen tog jag och henke det ioförsej bara lungt, men då kände jag inte för att blogga:) och igår då, då gick jag till skolan vid 12 för att redigera klart Nestor(bandet jag var bp för), det tog tills klockan 3, då kom sebbe och så började vi fixa studion inför sändningen som var idag. Vi gjorde det jätte mysigt med julgran och hundra inslagna paket(som såklart jag fick slå in) Så eftersom vi ville vara riktigt klara tills idag så var vi i skolan till klockan 23.00. Jag hade inte heller ätit sen frukost så jag va såå slutkörd. Men vi fick det jätte fint i studion! Nu kommer lite bilder från dessa dagar...


Filmning av sketchen


Jennifer och Adéle på klassfesten


Världens största potatis?


Andra advent i tv-studion



Här är bilden som någon så snällt tog och satte som bakdrundsbild på min mobil...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0