Today Is A Good Day

Igår tittade jag på "the devil wears prada" och jag måste nog säga att det var den sämsta film jag sett på länge! Fy va besviken jag blev, fast jag förväntade nästan det eftersom Anne Hathaway spelade huvudrollen. Men ursäkta, alla kläder var ap fula, alla skådisar var ur dåliga (förutom Meryl Streep dåra). Skämten var tråkiga och det var en kass historia. Sådär, det var dagen sågning:)

Det är så jäkla kallt här i falun asså. Jag och Henke gick just en promenad till willys(som ligger ganska långt bort) för Henke skulle hämta palt som hans mamma hade skickat via posten. Gulligt;)
Här är lite bilder från promenaden:



Hur ser jag ut egentligen?

Tog kort på henke också fast jag har lovat att inte lägga upp den här på bloggen. Synd...



Nu har jag börjat på gi-metoden, så min frukost blev idag en lika god smoothie som igår. Ett stekt ägg på en osötad fullkorns macka. Mackan var inte så jäkla god, brödet var ju gott men ägget passade liksom inte in, men den gick ner:) Jag vill gärna ha tips på gi-vänliga maträtter..så skriv!



 

Kommentarer
Postat av: maria

Åh vad jag saknar Falun.. Och det är väl inte så långt till Willys från er, himla stockholmare.. ;P

2008-12-31 @ 00:18:07
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0