Im Not In The Mood, Or Am I?

Jag är ledig nästan hela dan idag, så jag har hela dagen på mig att slänga ut mig ett eller fler blogg inlägg. Men det vill jag ju inte. Jag har liksom inget att skriva känns det som, sen har jag inte några nya bilder att visa eller nått. Eller jag har en bild som någon tog med min kamera och sedan satte som bakgrundsbild. Mycket skojigt skämt. Om jag vågar lägger jag upp den senare.....

Så va håller jag på med om dagarna då? Jo, vi filmar ju en teater nu ju. Så jag har börjat två varje dag ungefär så går man igenom kamerakort och sedan är det föreställning vid sju. Vi har redan filmat två föreställningar och ikväll är det den sista:) Ska bli skönt, för det är ganska slitigt att vara kameraman. Ska ta kort ikväll på våra kamerakort så ska ni få se vad vi måste hålla redan på. Det är ca 300 olika bilder bara min kamera tar. Och vi har ju tre kameror.

Imorgon är det fredag och jag tror att vi ska göra någonting med klassen och våran lärare eftersom det är slut på denna kurs nu. Typ dricka drinkar eller äta middag. Vi är ju inne på fördjupningskursar så nästa kurs vi ska gå heter Klippfördjupning och då ska vi bara sitta i klipprum och redigera nått svt-material. Vi har inga bestämda lektioner, så jag kan nog åka hem någon gång runt den 18-19dec och det är ju bara två veckor tills dess:) wiihoo... Det ska bli skönt att komma hem. Fast jag har ingen aning om hur julen kommer att se ut, vilka som ska va med eller nått. Så jag kan inte börja handla julklappar än. Annars är det faktiskt jätte mycket snö här nu, och dom har varmchoklad på teatern som man får ta hur mycket man vill av så jag börjar få en liten julkänsla:)

Oooh, jag har vart jätte duktig idag också och skrivit klart 3 olika pm till denna kurs vi läser nu. fast jag har ett till kvar som ska va inne på måndag, fast man får inte börja skriva förens denna vecka är slut. Så den ska jag skriva i helgen. Jag är verkligen lugn nu på skolfronten:) Och det känns verkligen bra eftersom efter jul börjar vi med c-uppsats och c-projekt och allt jobbigt!

men hejdåå, nu vill jag inte skriva nått mer.



Så trött på denna föreställning nu.....



Kommentarer
Postat av: maria

Uscha vad tungt det låter att ni ska börja med era uppsatser nu! Jag borde ha vart färdig med min för längesen ju! Jag började ju så långt innan er!! Aja.. MEn en dag då är den färdig!! Shit vad jag saknar skolan när jag läser din blogg!

2008-12-04 @ 16:03:21
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0