Morning Has Broken

Såg just att julavsnittet inte har dykt upp än på student-tv men det kommer väl under dagen:) Nyss vaknade jag faktiskt av brandalarmet (som alltid) Men det var ingen fara, för det var brandalarmsövning...Så jag och henke tog varsin kudde över huvudet och låg kvar och mös i sängen istället. Henke har tillochmed lyckats somna om nu. Jag tänkte att jag skulle gå till skolan rätt så tidigt iaf och börja redigera. Så det är väl det som händer idag...

På fredag är det ölympics, då ska ett lag från student-tv ställa upp. Vi ska va klädda som japan och vinna hela skiten:) Måste bara hitta nån outfit som jag kan ha..några tips? Vi ska iaf alla ha kameror runt halsen :)

Men nu ska jag gå och fixa iordning mig. Godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0