Rough Cut

Såhär ser det ut när vi sitter och redigerar, och det är det ända vi gör nuförtiden...




Jag fick en fin halsduk av pappsen på posten, boomerang som min jacka:)




Precis, vi har redigerat hela dagen. Nu är vi klara med grovklippningen. Vi har också haft taco-wednesday, och köpt en vattenkokare för våran pajja förut. Sen har de inte hänt mycket här i mitt liv.

Eller jag ska föresten vara typ casting director till en film som adele ska spela in nästa år. Vi ska ha fram två flickor i 10-11års åldern och två tanter...känner ni någon som passar in(och som kan vara i falun vecka 9 ungifär) så är det casting här i falun i januari. Och nej mamma, du är faktiskt för gammal och för ung för dessa roller...

Nu ska jag gå och läsa, henke har snott tv:n...

Kommentarer
Postat av: mamma

synd annars hade det pasat bra!!!

puss

2008-12-12 @ 12:40:18
Postat av: Lina

Du är så fin Kajsa! Är så avis på ditt fina hår! Vill också ha...gullis! Ta hand om dig, och ha en fin helg! pöss

2008-12-12 @ 14:49:48
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0