Tacooooo-Monday

Tjingeling, idag har jag och henke redigerat som vanligt och haft taco-monday som vanligt. Och det lär väl vara samma visa imorrn, förutom taco-monday dåra. Men sen på onsdag försvinner min lille pojk till skellefte och jag får stanna kvar i falun två dagar till. Sen på fredag eller lördag far jag till sthlm:) Men jag har inte bokat biljett än, har ju nästan inga pengar. Men jag har en plan, jag ska snart lämna tillbaka den rutiga kjolen som vi hade som japaner. Både jag och Jennifer lämnade lapparna på så vi skulle kunna lämna tillbaka dom, hihi:) så då kommer jag få lite pengar tillbaka!

Bjuder på en himmla orange bild på mig som jag tog idag påväg till icamaxi, jag försöker få med henke på vänstersidan men han vägra...




Wihooooo, jag har fått vg på alla kurser denna termin! På högskolan är vg högst, det finns inget mvg så¨jag har alltså varit grym denna termin, känns skönt som fasen eftersom jag förut har legat efter lite. Men nu är plugget alltså toppen. Jobbigt nästa termin med c-uppsats och slutprojekt bara.

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh! Kajsa vad jag är stolt över dig!

Jätteduktig flicka!!!!

KOM HEM. Jag skickar över 300. Behåll kjolen den är fin!

Pusspusspuss

2008-12-16 @ 14:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0