Between Order and Randomness

Tjolahopp
Igår va vi lediga, så sköönt! Jag gjorde ingenting värt att skriva förutom att jag och adele tog en kvällspromenad, mycket mysigt:) Bildbevis här nedan...




Men idag var det skola igen från halv tio till fyra. Sjukt jobbigt, men roligt eftersom vi håller på med flerkameraproduktion, och just nu filmar vi en drama scen i våran studio. De ska vi fortsätta med imorrn. Sen ska jag och adele på bio ikmorrnkväll, hon ska bjuda mig på "låt den rätte komma in". Jag har rätt höga förväntningar på den eftersom emma tjatar om att boken är så bra:) fast böcker brukar ju va bättre än filmer (iaf svenska filmer)
På lördag ska student-tv ha med ett lag i en bandytunering, jag känner dock att cheerleeding är mer min grej. Sen blir det tårta och party på lördagskväll. Najsnajs...

Nu är jag så trött så jag måste gå och lägga mig i soffan tror jag.


Lite bilder från studion

Kommentarer
Postat av: maria

Men Åhhh! går den på bio i Falun nu?! Jag som ska till Falun på lördag.. Men jag tänkte dra till Gamla Elverket och lyssna på musik då.. Svårt val! Den kanske går på söndag eftermiddag oxå..

2008-11-13 @ 20:22:23
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0