Go Shorty its Your Birthday

Nu äntligen är jag 21 på riktigt! Fast de känns ju inte direkt...och 21 känns ju inte så speciellt här i Sverig. Om jag har vart i usa hade de ju vart skit stort, äntligen dricka! Men nu har ju jag lagligt fått dricka i 3år så...

Ja, födelsedagen då. Den började inte med frukost på sängen som jag hade hoppats på. Henke hade vart duktig och ställt alarm innan jag skulle vakna, men han kom inte riktigt upp. Men när jag stod i duschen snabbade han sig på och lagade frukost åt mig. Sen var de bara att spring till skolan, vi hade en ljussättare som föreläste för oss. Jag fattade ingenting, ljus är ljus för mig liksom. Jag ser inte riktigt om det är snyggt eller inte. Jag kan se i kameran om det är en snyggt komponerad bild, och bara sakerna man filmar syns tycker jag det är bra ljussättning. Men det finns så mycket de andra (som bryr sig) tänker på, typ hur skoggorna ligger och om man har nå ljus på huvet typ...Jag är lost då. Well well, på lunchen gick jag hem och käkade och henke gick på ica för att handla tacos till kvällen. När han kom hem hade han med sig jätte fina röda rosor, och som inte det var nog, när jag stod och fixa med blommorna började han sjunga, bakom min rygg, den otroligt störande låten "I'm so happy i'm so glad that i've got you. I'de like to thank you and thank you means merciiii"  Jag tyckte inte det var så konstigt för vi brukar sjunga den ibland på skoj, men så börjar han sjunga högre. Så jag vände mig om för att säga till han att hålla truten. Då står han och flinar och har köpt en sån där merci-ask. Gulligt:) (BTW, jag har redan fått min present från honom..en jätte fin klänning:))





Sen va de tråkig skola igen till klockan 17.00 och sen drog vi hem och käka tacos och kolla på Dexter. Efter Dexter somnade vi i soffan och sov där lite för länge, så nu kommer jag typ inte kunna somna ikväll. Illa. Men annars har jag haft en jätte lugn och fin dag, och i helgen ska jag bjuda adele på tårta och så blir de party! Och nästa helg kommer henkes polare hit och då blir de också party! wihoo, livet här är kanske inte såå himla tråkigt.






Kommentarer
Postat av: maria

Den där chokladen är asgod!! :D

2008-11-12 @ 01:18:54
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Lina

Klart jag grattar världens bästa Kajsa liksom :) Du är ju bästast. Hade du en bra födelsedag? Alva hade skitkul och hon fick massa leksaker som kunde blinka och spela melodier. Va fick du för kul?

2008-11-12 @ 07:51:15
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0