How Can You Be Sure?

Lika jobbig dag idag. Fast rolig, jag fick va kameraman nästan hela dagen. Fast sist fick jag va BP och det gick jätte bra:) Efter plugget tog jag och adele en promenad igen. Sen gick vi och köpte naturgodis och kolla på idol. Synd att robin e åkte tycker jag. Han gick ju i emmas klass på rhytmus så man heja ju nästan på honom. Nu ska jag nog sova snart. Och imorrn kanske jag ska köpa ett playstation 2!!! Jag fick pengar av min älskade mormor i födelsedagspresent men har inte bestämt mig om jag vill köpa en mixer och lite köksgrejer istället...Svårt val! Det blir ju dyrare att köpa playstation, eftersom jag måste köpa spel till då också. Men en mixer och sånt känns tråkigt att köpa.

Jajajajajajaa, godnatt!





Vad skulle du välja?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har faktiskt precis den där rosa mixer, (fick från Johan som 1-årspresent, romantiskt eller hur) och I love it. Tänk på alla mumsiga smoothies du kan fixa med mixer...

2008-11-17 @ 00:32:27
URL: http://jonnax.blogg.se/
Postat av: Tant Malin

HA! Jag hade helt klart köpt playstation, men ett begagnat! Visst, smoothies är supersmarrigt men det fixar man precis lika lätt med en billig stavmixer för en hundring! He he kul att du bloggar förresten, erkänner att jag faktiskt kiar förbi varje dag, HA HA DET HADE DU INGEN ANING ON VA?!

Kram på dej, vi syns på Håkans! ;-)

Malin Linas syster yster

2008-11-28 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0