I'm Wide Awake, It's Morning

Fasen man blir ju lite beroende av att blogga, iaf när man inte har nå annat för sig. Just nu väntar jag på att mitt nagellack ska torka och då är de as bra att sitta framför datan o knappa. Henke ligger sött å sover, men jag ska nog vecka han snart för vi ska ju gå till bussen om en o en halv timma och han har inte packat.

så söt:)

bilden är inte tagen idag by the way. Han har kortare hår nu...


Jeje nu måste jag springa upp till ica också för att handla avokados, mums!

Kommentarer
Postat av: maria

Så fort jag sminkat mig ska jag sätta mig i bilen och köra till Falun. Blir Moneybrother där i kväll och kanske en vända runt Tisken.. :) Hoppas ni får dte bra i Stockholm!

2008-11-07 @ 11:21:36
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0