It's Alright Ma (I'm Only Burning)

Hihi, nu blev det ett nytt inlägg bara sådära. Har inget för mig för henke tittar på heros och jag vägrar att gå och lägga mig själv! Det va ett nytt avsnitt av one tree hill, och precis när jag hade klickat igång de så hördes "pip, piip, piiip, piiiiiiiip" F*ing jälla brandalarmet sätter igång! Och det är icke första gången. Det händer ungifär en till sju gånger i månaden! Och det har gjort så sen vi flytta in för över ett år sen. Ingen tar de på allvar längre, vilket är jäkligt synd om de verkligen brinner nån gång. Det finns folk som inte ens går ut nuförtiden, fast jag skulle aldrig skippa att gå ut. Det där ljudet får en att bli galen! Jeje, vi fick gå in snabbt denna gång iaf och så fick jag avnjuta ett super avsnitt av oth:)

Imorrn har vi skola tidigt, inte så kul. Men sen ska jag och madde till harrys som har två för en hela kvällen. Så första ska vi käka där, blir billigt eftersom man får två hamburgare för 100spänn istället för en. Och sen blir ölen billig som fasen:) Sen blir de såklart party där efter. Men det ska bli så mysigt, va så länge sen jag käka ute:)

Nu är heros snart slut, så jag ska nog gå och göra mig iordning för sängen. Fast jag har lite ångest för jag har tappat min enda bra toffs så jag kan inte ta bort sminket på nå bra sett (ilandsproblem, haha eller irlandsproblem som från tjuvlyssnat)  Nu är defenetivt heros slut för henke börjar störa mig här när jag skriver. "Va skriver du? Skriver du om mig? Skriver du att henke är bäst? Jag tycker du ska skriva det....Skriv deeet!!!" ibland är han som ett barn... 


Grattis förresten Lina (http://tesla.blogg.se/) som ska få tillökning i familjen, lilla Elvira ska bli storasyster! iiiiiiiiihhh kram till dig<3


Till alla andra..eh tja..

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack sötnos :)

2008-11-27 @ 21:58:40
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0