Somewhere A Clock Is Ticking

Jätte tråkig dag i skolan idag, fast vi hade en ljus-föreläsare som tydligen är känd i tv-ljus svängarna. Han kom direkt från sthlm och fotbollsgalan. Det var ju intressant, men vi har ju ljuselever från boomtown(en skola i borlänge) som ska sätta ljus till oss, så kändes föreläsningen mest var menat för dem. Imorrn ska vi ju börja filma våra band, fast jag är inte bp förens på fredag. Här kommer ltie bilder från dagen i skolan...

Lunchrast



Studion








Vad händer på nyår förresten? Jag har redan börjat få ångest. Jag vet liksom inte om jag ska vara i skellefte eller sthlm? Henke kommer dra till skellefte och jag vill ju fira med honom. Fast om det händer nå skit kul nånannanstans så vill jag ju vara där....hör av er folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0