All These Things That I've Done

Morsning, va en eller två sen jag skrev och det beror på att vi igår hade middag med klassen och det var jag och Adele som anordnade så vi hade mycket för oss hela dagen. Shoppade tacos och rödvin nere på stan och fick va med som smakråd för en mössa som Sebastian (basse?nää) tänkte köpa. På vägen hem invigde Adele halknings-säsongen med att dratta på ändan och slå sönder en taco-sås burk. Väl hemma hos Adele fixade vi och donade med maten och tände ljus och gjorde det mysigt.


(mer bilder från middagen när jag får dem av Adele)

Jag och Adele har också lämnat in två bidrag till tjuvlyssnat.se, så håll koll på de!


Imorrn åker jag och Henke till STHLM för att fira min födelsedag, som är tisdag den 11/11! Det ska bli så roligt att träffa alla polers och min fina släktingar:) Kommer inte hinna skriva något den här helgen för jag kommer ha fullt upp med att festa, men på söndag kväll eller måndag återkommer jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0