The Leaving Song

Okej sorry att jag inte har skrivit på länge, men stina och jag har ju lekt varje dag så de har inte funnits tid:)
vi har haft de super kul! Jag tror inte scemat som jag skrivit ändrades speciellt mycket.

I onsdags kom hon ju då hit och då gick vi ut ett gäng o sjöng kareoke. De va skit skoj tills jag skulle sjunga sista låten och kareokevärdinnan ba "näähä, den cd:n funkade inte du får sjunga nån från den här cd:n" och så ger hon mig förslagen på låtarna och det ända jag ser är FINSKA låtar! Jag fick panik. Hon skrattar lite åt mig och säger typ "ojdå, jag såg inte vilken cd jag stoppa in, men kör nån bara, du klarar ju allt ju" Och som tur va såg jag EN titel på engelska och de va "I love rocknroll" Så de gick ju bra tillslut men jag höll på att kissa i brallan innan! Nog om onsdagen.

På torsdagen hade vi redovisning och stina fick sitta med och se allas vinjetter. Sedan va de nån biovisning i skolan som vi tittade lite halvt på och sen gick vi hem och käkade och tittade på mamma mia. Vi va så trötta på kvällen att vi bara låg och slappa. Så när jag skulle gå och lägga mig tittade jag ut genom fönstret och då snöa det! Så jag väckte stina som redan hade somnat också satt vi i fönstret en stund och tittade. De va såå fint!

På fredagen vaknade vi tidigt och släpade oss ner genom snön, som nu hade blivit ganska slaskig och äcklig, ner till statiol för att hämta ut en bil som vår käre far hade hyrt till oss. Sen bar det av till sågmyra och lager 157! Där shoppade vi tills vi droppade. Jag handlade en klänning, en tröja, en kofta o 6 par trosor för endast 550spänn! Stina var däremot värre och shoppade loss för 800nånting? Komm inte ihåg vad hon fick för det men lite mer än jag. Sen shoppade hon också 3st skor för 800spänn ungifär! När vi hade druckit lite kafe och varmchoklad på de, åkte vi hemåt men stannade till i stan för lite alkohol, toalettpapper och för att jag skulle titta också skulle titta på ett par skor. Jag hitta faktiskt ett par som jag ska köpa på måndag. Det blir pappas födelsedagspresent till mig:)
På fredagskvällen drog vi ner till Dans lägenhet för att förkröka. Sedan drog vi till Phone me, som är en pop-klubb typ. Och så dansade jag iaf hela kvällen. Sedan käkade vi pizza på maestro och det är de bästa man kan göra efter en utevkäll:)

Igår var det hemgång för Stina så då följde jag henne till tåget och vinkade av. Sedan gick jag hem och tittade igenom alla serier som jag inte haft tid att sen. Christina, nu har jag sett OTH om du vill slå en pling hehe:) 

Så en toppen helg blev det för mig!





1.Välkommen hit Stina
2. Handlar på icamaxi
3. Henrik vill ha baguetter
4. Stina åker hem igen:(



Mer bilder kommer när jag fått bilder av Stina!

Kommentarer
Postat av: ina

ringer NU !

2008-11-02 @ 12:27:01
URL: http://choglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0