All of a Sudden I Miss Everyone

Wihoo, helgen i sthlm var perfekt!
Jag fick så många fina presenter och mamma hade lagade jätte god mat bestående av avokadosoppa, pastasallad med rostbiff, salami o prosciutto skinka. Till fika blev de björnlund klassiska chocklad och banan-tårta och chocklag cupcakes. UNDERBART!
I present fick jag: Massa bra böcker, en jätte gullig liten hjärtformad stekpanna, en absolut vodka flaska, en vin flaska, en jätte fin matta, presentkort på vila och makeup store, pengar, skor o ett fint ljus. Nu kanske jag glömt nått man alla presenter va iaf jätte bra!
Efter fikat så satt vi och drack ett tag och hade de trevligt, sen drog jag, henke, stina, karro o nettan till ett medeltidsställe i gamla stan som heter sjätte tunnan, där drack vi mjöd och dansade på borden till medeltidsmusik. Fy va kul vi hade!

På lördagen slappade vi hela dagen och käka pizza. Sen blev jag sugen på fest igen, så då drog jag med karro o nettan till en hak som heter dovas, där såg vi han andreas wilson(?) från onskan. Han var jätte skäggig:) Sen fortsatte vi till rocks, som är konstigt nog är ett rockställe. Vi hade ölhävar tävling och jag vann såklart!

På söndagen gick vi och käkade frukostbuffe på Anglais, min söta kusin Johanna jobbar där så hon bjöd på furkosten. Det var hur gott som helst, pannkakor, ägg o bacon, köttbullar. Allt fanns! Sen så gick vi alla hem till pappa och så kom Linn över. Så mös vi lite innan vi skulle sticka till bussen och åka hem till falun.

Bilder och sånt kommer när jag har fått bilder från fotografen Choglund och från min syster Stina. Jag har ju ingen kamera själv:(

Blev ett rätt stressigt inlägg, men de är så jobbigt att skriva när de har hänt så mycket.



Kommentarer
Postat av: maria

Åhå.. Inte va Wilson på DOvas när jag var där inte. Kanske borde hänga där mer!

2008-11-10 @ 17:45:55
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0