What Do You Go Home To?

Blä, i morse vaknade jag av ett sms från en i klassen där de stod att vi som ska va BP* under musikveckan skulle va i skolan och snacka me ljuselever. Så de va bara att springa till skolan. Jag hade inte ens hört musiken som jag ska bildproducera så jag hade ju typ inget att säga till min stackars elev. Men han verkade skit duktig och skulle fixa värsta rock-ljuset och rökmaskin och stroboskop. Så de blir nog skit bra även fast jag typ inte har nå koll. Jag fick en skiva att lyssna på också och de va najs rock, så det kommer nog gå jätte bra. Sebbe fick en trubadur typ, kul att filma det liksom . En människa som sitter still på en pall typ.




*BP= bildproducent


Nu ska jag skriva ett pm bläääblääblää jag vill tillbaka till sthlm!

Kommentarer
Postat av: Flip

men åk hit då;)

jag har inte varit så duktig på o läsa din blogg regelbundet men nu har jag läst igenom hela och jag får sån lust o hälsa på dig!och imorn kanske jag ska jobba för första gången så då får jag banne mig spara ihop!fast jag vill åka nu!!!

puss sötnöt!

2008-11-10 @ 18:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0