filmkväll

såå, nu har jag inte gjort något nyttig sen jag sluta skolan och nu ska jag o henke kolla på film, stepbrothers :) wiiii jag hoppas den är lika rolig som jag tror.

Vi är lediga imorrn! sköönt, fast jag måste tvätta och städa och sen filma Ölympix till student-tv. Vill klämma in en promenad runt tisken också. I tisdags gick jag nämligen helt själv runt tisken och satte mig på en bänk och läste en bok och de va jätte skönt! Alla ni som känner mig vet ju att jag egentligen inte kan göra nånting själv. Men nu har jag börjat att gå på stan själv och att gå promenader själv, yeey im growing!

Men nu ska vi se film. Skriver kanske mer ikväll annars så skriver jag imorrn:)



(Deno, denisa right? hihi, jag tycker inte fringe serien är så speciellt bra asså. Men henke diggar den.)

Kommentarer
Postat av: ina

en helt ny människa ;D

jag vill veta om filmen var bra sen, så det får du allt berätta. love

2008-10-16 @ 21:27:59
URL: http://choglund.blogspot.com
Postat av: maria

Tisken är en fin runda att gå, alltid trevligare med sällskap, men iPoden brukar duga. Saknar mina promenadrundor i Falun faktiskt.

2008-10-16 @ 22:12:06
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0