gårdagen och dagen

Fest igår, de va skoj:) jag har egentligen inget kårleg än men jag o jonas drog typ dit vid halv tio när dom inte ens hade öppnat typ (vi va redan väldigt berusade:p) så vi smet in och slapp visa både kårleg eller vanligt leg. Sen kom adele och hennes klasspolers och vi dansa al night long. Eller egentligen inte, jag fick fyllehicka vid 1 så jag o jonas drog å käka pizza:p

idag ska jag, henke och hans syster till lager157 som är ett outlet typ. Jag ska nog inte shoppa för jag har typ inge pengar kvar men hoppas henke handlar lite fina grejor. de blir inge party ikväll asså, jag har festat både fre o lör i flera veckor i streck. Nu orkar jag inte mer!


Detta hörde jag på tjejtoan i grann-båset:

-vem fes?
-hihi, de va jag...
-okej, asså jag mena inget illa asså. Jag gillar andras bajslukter.

DET ÄR INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är jätte kul att läsa din blogg:) Kul o hänga med va du gör söt!

Puss

2008-10-18 @ 16:53:56
Postat av: mamma

Halloj dotra!

Träffa tant Ulla idag som berätta om din blogg! Kul att se o läsa. Förr sa man storebror ser dig men nu ser mamma digoxå!

Puss min älskling!

2008-10-18 @ 18:58:38
Postat av: Pappa!

He he och nu är pappsen här och kikar också:) om en timma ska vi ut till Arlanda och hämta storasyrran!

Pussar och kramar Pappa

2008-10-19 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0