ingen tvätt men ölympix

Vaknade vid elva, skönt med sovmorgon!
kommer inte kunna tvätta idag för henke ska bort snart till borlänge till hans pappa och de blir för jobbigt att tvätta allt själv:P så väntar tills imorrn när vi båda e hemma. Jag har faktiskt tvättat de senaste två gångerna själv, men nu är de för mycket i tvättkorgen. Jag stressar mest just nu över ett inslag som ska filmas idag på kåren. De är en tävling som heter Ölympix, typ olika lag som klär ut sig till olika länder och tävlar i roliga lekar och dricker mängder med öl. Vi skulle behöva två kamera team men nu har två blitt sjuka så de e bara jag å en annan som ska filma, jobbigt. sen har jag råkat boka kameror för tidigt så jag måste gå till skolan snart och hämta ut allt själv och bära upp dom till mig och henke typ(och de är TUNGT!)
menmen, de blir väl bra.  jag är ett stressmonster bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0