Nybörjare...

Oj oj vad har jag gett mig in på?
Jag vet ju verkligen inte hur man gör. Men jag ville verkligen ha en blogg som alla andra (yeah I know töönt)
Pratade med Choglund(ja, de är nu ditt nya namn) igår och då kom jag på att de är faktiskt så att man vill ju skriva så att folket hemma har lite koll på en. För även fast jag älskar mina små sthlm,kalmar,jönköping,linköping, LA kompisar så hörs man ju inte så ofta som man skulle vilja och när man hörs har man kanske glömt bort att vääärsta grejen hände för så och så många dagar sedan. Så denna blogg är främst för er! Sen vill jag ju göra en skit grym design på bloggen också men de känns som jag inte kommer kunna lära mig idag.

Men okej, för er som kanske inte känner mig så heter jag Kajsa och kommer från början ifrån storstan Stockholm men flyttade för ca2 år sen till aningenmindrestan Falun. Här pluggar jag Mediaproduktion rörlig bild, så vi håller på med film och tv. Denna blogg kommer nog handla mycket om de eftersom de är ungifär de jag gör om dagarna. Sedan har jag också min söta sambo (oj va moget de lät) Henke. Han kommer jag nog också skriva en del om eftersom vi går i samma klass och bor tillsammans så gör de liksom inte att undvika honom i vardagen. Men de vill jag ju inte heller...

Nää de va nog för ett första inlägg känner jag, bloggkunnaren Choglund har ju tipsat om korta inlägg, annars kanske ni tappar instresset.  Skriver ett litet "vad har hänt idag"-inlägg senare.



Yepp thats me!

Kommentarer
Postat av: ina

haha choglund var fantastiskt fult!

men, det är ju jag så.. ;)

denna adress ska jag spara, och jag ska försöka kommentera flitigt så du inte slutar skriva ;D PUSS

2008-10-15 @ 18:17:18
URL: http://choglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0