Please, Please, Please, Let Me Get What I Want

Ååh det är en jätte fin morgon här i falun, solen skiner! Snart ska jag på student-tv möte och sen, vid halv tre, kommer Stina hit:) Men jag kom på att de är ju halloween i helgen och jag har liksom inte tänkt att gå på nån maskerad eller liknande. Har i alla år avskytt de här med att klä ut sig, eftersom jag har sån dålig fantasi, men nu när jag inte är bjuden på nån speciell halloween fest så vill jag inget annat än att klä ut mig! Fast jag vägrar att dra till kåren eller nån annan klubb utklädd, de tycker jag är fjantigt. De ska va hemmafest! De två enda outfitsen jag har är ioförsig cowboy och indian och de har jag redan vart så mycket men ändå!


Let me be a cowboy again!


Kommentarer
Postat av: Anonym

good times!;)///fliflopdontstop

2008-10-30 @ 18:33:49
Postat av: mamma

Väntar på rapport fr systerträff/pusspuss

2008-10-31 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0