Rubrik

Igår hade vi en lyckad sändning på student-tv, riktigt kul! Men det var slitsamt att va i skolan från tio på morgonen till åtta på kvällen. Jag skulle egentligen inte ha någon roll och tänkte dra innan sändningen, men sen hade en kameraman glömt bort att de skulle va student-tv så då fick jag hoppa in. Här är lite bilder på kontrollrummet och ena sidan av studion.


.  



Idag har vi lektion hela dagen, måste börja på ett slutprojekt men jag har inga idéer...nästa vecka har vi redovisning. Man ska alltså göra något i grafik programmet after effects, en vinjett eller liknande. Nån som har någon ide? ge mig tips!

Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul...... men det är slitigt i livet!

kram

2008-10-21 @ 17:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0