Tråk-kul

Jag har tråkigt, henke har snott tv:n och kollar på heros på högsta volym. Jag tycker inte om heros, de är tråkigt!
gnällgnäll...ibland får man va gnällig!

Fast jag har två saker som jag blir glad av att tänka på:
Det första är att jag, helt gratis, ska gå på Håkan hellström konsert här i falun på lördag!Först skulle jag inte gå jag älskar ju han men biljetterna kostade 350spänn typ och de hade jag inte råd med, så ringde henkes polare Jessica, som pluggar i leksand, och sa att hon skulle jobba på den konserten och hade två gratis biljetter!!!!! Henke ville inte gå om han så fick pengar för de, så jag fick pröva med adele sen madde, men ingen kunde just då så då fråga jag håkan-fan:et Jonas och offcourse va han på! Så de ska bli så jäääävla kul!

Den andra grejen är att min kära syster kommer hit nästa onsdag:D wiiiiiiiiiiiiiiiiiie
och då ska vi ha för oss följande: kramkalas, lager157-besök, promenader runt tisken och såklart öldrickande!
Nån som har nått förslag om vad man mer kan göra i falun får gärna skriva en kommentar:)

XoXo (har börjat följa gossipgirl)

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Hej älskade syster.. låter ju toppen det där ser riktigt mycket fram emot allt ovanstående.. pöss o kraaam o Heroes rockar (hejja Henke) hahah

2008-10-22 @ 15:39:12
Postat av: Emma:)

Heroes e bäst juuu, du måste lära dej att uppskatta denna underbara seire kajsa!! Peter petrelli för fan ;) hihi gossipgirl e också bra men fast inte lika bra som heroes men ändå.. haha KRAM på deeeej

2008-10-28 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0