Ny dag

Godmorgon gooodmorgon, jag har haft sovmorron fast nu sitter jag i klassrummet vid min data. Vi ska ha ett litet seminarium och visa upp vinjetter till tv-serier och liknande och analysera dom typ, jag och henke har jobbat i par och tog med Fringe-vinjetten, snygg som faan! Men nu ska vi redovisa, berättar hur de gick sen.


Tack Maria för att du förklarade lite grejer för mig, och jag ska kika lite på den där designa blogg-sidan annars får du hjälpa mig, och jag looovar att vara jätte snäll:) men de är jag ju alltid ioförsig.

Tack Lina också, du är världens bästa Lina också! (hon har skrivit väldigt gulligt i sin blogg http://tesla.blogg.se/)

Kommentarer
Postat av: Deno

Fringe vinjetten var skitsnygg! Har snart de 3 första avsnitterna på datorn =) Om det är som arkiv x typ, då måste jag ju bara älska det!! /Gissa vem.

2008-10-16 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0