En dag och lite till...

Idag har varit jätte trött, gick och la mig för sent igår som vanligt men skulle vart trött ändå klockan 9 imorse då jag steg upp. Lektionen började 10 och jag fick dra henke ur sängen kvart i ungifär. Just nu går jag en kurs som heter "vinjett och grafik" typ och vi sitter bara framför en dator heeela dagarna och gör roliga saker på after effects. Som små filmer eller vinjetter. Om ni inte har sett min fina bil-film så rekomenderar jag att söka upp den på min facebook eller se den på youtube, http://www.youtube.com/watch?v=99j_uMI4WWw

jo, sen hade vi student-tv möte vid lunch och för er som inte vet så har jag blivit Vice Ordförande så nu jäklar ska jag skärpa mig och göra inslag och greja. Student-tv är ju helt valfritt och ibland inte så kul att hålla på med på fritiden då man har mycket att göra. Fast sändningarna är skiit kul! Bäst är det att vara studioman och få skrika lite på folk:)
jeje efter mötet hade vi egentligen föreläsning med nån som gjorde Madonnas senaste musikvideo, då gjorde jag en högstadie-grej och skolkade! Men jag var verkligen trött och sliten!

blää nu kom henke och skulle sätta på en serie, han skruvar upp ljudet så högt så jag får ont i öronen! Så sätter han sig och äter chips och dipp också, och jag som faktiskt försöker trappa ner lite på kilona..blääääää jag vill också ha chips och dipp!! wellwell.........jusde madonna-snubben vore faktiskt jäkligt kul att se men henke var där halva och sa att han inte sa nå vettigt typ så jag missa inte så mycket.

Fasen jag försöker verkligen skriva korta inlägg, kanske är de för att jag är precis i början och jag vill babbla (ja, de känns som om jag pratar) ut allt. Men nu ska jag nog inte skriva nå mer ikväll iaf. kanske lägger upp lite bilder dock:) Lär väl skriva imorrn i plugget då jag ändå sitter framför en data hela dagen. 

Wooho förresten tre nya kommentarer, alla var ju såklart från chogge(nu fick du ett nytt namn igen...) men de är jäkligt kul att få kommentarer asså:)

Kommentarer
Postat av: ina

chogge ^^ haha du är för söt.

mina 5 kommentarer från dig skrämmer mig lite ;D

du sköter detta med bravur! ;D

2008-10-15 @ 22:31:34
URL: http://choglund.blogspot.com
Postat av: Anonym

igår när jag kommit hem och reflekterat lite över dagen, så undrade jag fan varför du helt plötsligt var såndär "det är möte nu... linda.. viktoria" :P

o när jag kom hem tänkte jag faktiskt och undrade om du hade tagit över cissis roll. haha.. och se på fan. mina funderingar stämde in :P

2008-10-16 @ 18:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0