It's really happening!

Ja, så är de söndag och vi ska äntligen tvätta! Henke och jag stannade upp igår och såg den andra göra samma sak som en själv, sniffa på kläder för att kolla vad som stank minst. Päckligt! Men de är väl iaf bra att båda går å stinker, så inte de bara är jag som är äcklig. Men idag efter fyra kommer jag förvandlas till en bra människa igen, som doftar ros!

Gårdagen vart lugn och jag shoppade ingenting:) skönt!
Dagen kommer nog också bli ganska lugn, hoppas på en promanad för de är verkligen jätte fint väder här! Ska se om jag vågar de alldeles själv. Adele har ju försvunnit tillbaka till sthlm.
Stina (och alla andra från sthlm som vill hälsa på) kom hit till falun snart så kan vi ta en promenad runt tisken, de är jätte fint!
Om jag går idag ska jag ta lite kort me mobilen och visa hur fint de är:) Kortet där nere i solnedgång är från tisken, fiiiint.

Jusde, nu har ju mammi börjat läsa min blogg också så tänkte skriva upp min önskelista(hihi) här så att hon kanske kan sprida den till alla släktingar som vill ge mig paket om mindre än en månad:)

1 Stekpanna - min o henkes enda har gett upp.
Pengar - till kläder, vinterskor m.m.
Martina haags bok "i en annan del av bromma"
Jens Lapidus bok "aldrig fucka upp"
1 morgonrock - en sån där riktigt mysig!


nu kommer jag inte på nå mer, återkommer om jag kommer på nått mer.

 

Kommentarer
Postat av: Johanna Lundblad

Jag tyckte inte speciellt mycket om "i en annan del av bromma" måste jag bara säga. Kort var den dessutom.

2008-10-22 @ 01:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0