With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept

Sitter framför datorn och håller på med slutprojekt hela dagarna, och då tröttnar man lätt på allt som har med data att göra så de är därför jag inte orkar skriva nått nytt här på bloggen. Men så ni vet går de skit bra, jag har kommit på att jag ska göra en titel-sekvens till en film adele ska göra sen. Imorrn ska jag filma greenscreen och klippa in. Ni får självklart se vad jag gjort när jag är färdig:)

eftersom jag skriver så tråkigt nu kan ni få en rolig bild på mig



Kommentarer
Postat av: ina

så jävla het .

2008-10-23 @ 16:45:35
URL: http://choglund.blogspot.com
Postat av: mamma o syrran

Hahaha det där är vår Kajsa ;) pöss

2008-10-23 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0