Yesterday


HEJ!
Aningen bakis idag, men jag har lektion om en halvtimme så jag får skärpa till mig och sluta va bakis! Det var grymt kul igår På förfesten drog dom fram ett dragspel och en mini-gitarr och alla börja sjunga:) Jag fick även pröva att spela dragspel och jag tyckte det var skitkul, det tyckte ingen annan där för det lät förjävligt men det sket jag i och spela på:) Det var dock så stort att jag nästan inte räckte runt, speciellt när man skulle dra ut det. Efter vi hade spelat klart var det dags att gå ut på krogen, och eftersom vi var uppsjungda och klara så gick vi och sjöng karaoke. Eller ja, det var nog bara jag som sjöng i sällskapet men det var faktiskt inte jag som bestämde att vi skulle dit. Tre låtar hann jag sjunga sen var det dags att raggla hemåt.

Här är lite mörka och suddiga bilder från förfesten, min mobilkamera är sämst! Kattis tog bilder hela kvällen så några av dom kanske ploppar upp senare:)






                                                                                          




Nu måste jag fixa iordning mig för skolan fort!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sådärja! Nu är gamla vanliga bloggKajsa tillbaka igen. Finally. Keep up the good work!

2009-04-16 @ 16:48:10
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0