So Long, Farvel

Jaha, då va man med i tv  också! Jag och Sebbe hade förväntat oss att va lite mer som "vanlig publik", så när vi sitter och väntar på att bli insläppta kommer publikvärden fram och frågar om vi inte skulle kunna tänka oss att bli typ tankelästa i programet. Vi titta på varann och skrattade och sa "jaamen visst då". Denna vecka har vart så konstig, men otroligt rolig! Se programet hära ! Vi är med i publiken på torsdagens och fredagens avsnitt, samt blir tankelästa i slutet av torsdagens program:) 

Igår satt jag hela den soliga dagen inomhus på drömfabriken och hade tråkigt. Men sen så mötte jag upp karro o nettan på Mälarpaveljongen och hade det mysigt(drack massa öl). Det blev ju såklart utgång efter det men innan så hade karros polare inflyttnings fest i skrapan, så jag och nettan ville ju ge henne en inflyttningspresent. Vi hitta ett handfat på gatan och hon blev jätte glad för presenten:) Det var väldigt tungt och äckligt. Så stackars henne idag när hon ser på det med nyktra ögon. Det var roligt igår iaf hehe:)

Idag sitter jag på drömfabriken igen och efter det så åker jag hem till falun. Lite tråkigt men ändå jälligt skönt att få träffa min älskling igen. Honom har jag saknat enormt!

Nu måste jag sticka och köpa kebab! Men ses i falun sen då:)




(bilderna är snodda från Choglund.blogspot.com :))


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad var det för program ni var med i?



kram /Lisa

2009-04-25 @ 16:25:29
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Postat av: maria

Varma vårdagar i filmhusets entre.. Mina minnen väcks till liv. De är fyllda av svett, törst och huvudvärk.. :) Hoppas de insett problemet tills i år och att ni hade det bättre.. :)

2009-04-26 @ 23:30:39
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0