Dream a Little Dream of Me

Ojoj, vilken dag. Jag har planerat nu att jag ska med på studentkryssningen, det ska bli skoj! Sen blev jag och Sebb tillfrågade om att stå i en monter(?) och berätta om högskolan dalarna typ på drömfabriken som är i sthlm 23,24,25 och eftersom vi ändå har vart i sthlm då för att gå på babben och eftertio så bestämde vi att vi stannar några extra dagar i sthlm:) Så hela nästa vecka kommer jag alltså va i sthlm! Najs! Fast inte så kul att lämna henke så länge igen. Han kom ju just hem så ska jag iväg i en vecka...jag kommer sakna han igen!

Nu ska jag börja fixa iordning mig, sen ska jag på förfest på bojsen!



Kommentarer
Postat av: maria

Åhå, Drömfabriken var jag på förra året, och jag måste erkänna att det sög att sitta i den där montern!! Så, ha det så kul!

2009-04-15 @ 18:47:55
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0