Even Fairy Tale Characters Would be Jealous

Oj jag har verkligen ingen lust att blogga just nu, det är därför det inte kommer några inlägg. Men kan uppdatera att jag har det as bra! I torsdags kom min syster och mamma hit och vi hade så jäälla roligt. Käka as god påskmiddag och drack mängder med vin. Sen dansa vi natten lång, hihi:) mammi är en jäkel på att hålla igång!

Igår hade jag också en helt underbar dag! Jag gick till stan vid 2 ungifär och köpta massa god öl, sen gick jag förbi åhlens för att kolla om de hade några snygga sollbrillor, och de hade dom! Tur för mig så va det typ rea, så jag fick äntligen mina ray ban-kopior för ynka 49kr!! Sen gick jag faluns fina gator fram till boysen, där jag mötte upp Denisa och Markus. Vi gick hem till Jocke och där kläckte vi en bira för att sedan gå och käka en burgare(och dricka en öl till:)) ute! Sen skulle markus och jocke spela på nå ställe så vi satte oss först och drack mer utomhus för att sen gå in och lyssna. Efter det cyklade vi hem till någon på förfest, och sen va det natt och vi var hungriga. Så då blev de kebabkött och tomat på Maestro. Planen va att vi efter det skulle på krogen, men alla var så glada och nöjda med dagen så bestämde oss för att inte slösa mer pengar utan gick hem:) (börjar man bli gammal?)  näääääääääääääääää!

Nu är de ju c-uppsats som tar upp massor med tid. Jag jobbar med Sebbe och vi har valt att "forska" om live-tv och livekänsla. Men det går bra för oss, känns som vi kommer klara detta galant. Nästa helg, om vi får pengar från skolan,  kanske vi ska till Göteborg för att gå på bingolotto och postkodsmiljonären, och också intervjua branschfolk . HOPPAS vi får pengar!

hehe, nu blev det ju ändå ett ganska långt inlägg. Ska verkligen försöka återfinna lusten till att skriva oftare hehe:)


BILDER:)

Kommentarer
Postat av: maria

Vad är det för himla lyx? Pengar från skolan, vi fixk snällt bekosta allt sånt där själva till våra uppsatser!

2009-04-13 @ 02:12:16
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0