Kändisspotting!

Sorry, skrev inget igår men det var för att jag hade fullt upp med kändisspotting! Fast det var ju inte meningen såklart. Dom liksom bara hängde där jag hängde.

Dagen började med att jag mötte upp Sebastian vi gick till Anglais och tog en fika med våra laptops för att skriva lite frågor till intervjunerna vi ska ha idag.  Där såg jag Daniel Westling sitta ensam och knappa på en dator. När vi var klara och kusinen Johanna hade kommit till Anglais så gick vi till vapiano för att käka lunch. Där i en kassa och väntade på mat stod Kitty! När vi hade käkat upp så gick vi ner till Strandvägen och gick på kajen i blåsten. Inga kändisar där idag inte. Men jag, min syster och hennes showpolare bestämde att vi skulle ut och parta. Då va det Vickan som gällde! Där var hela schlagerfestivalen! Sarah Dawn Finder, Christer Björkman och hela Alcazar (sitter dom ihop eller?)  ! Sjukt kul var det iaf på Vickan, har inte dansat så mycket på länge. Ah, bilder kommer när jag har fått tag på några, hehe:) (INTE på kändisarna alltså, jag är ingen bonde som måste fota...eller fotade Sarahs rygg med en annans kamera hihi)


Nu blir det nog lite mer kändisspotting för jag och Sebastian ska bege oss till tv-huset. Först för att luncha med pappsen, sen för att intervjua två till våran uppsats och slutligen ska vi gå på Babben&co :) Spännande att se vad hon får för gäster!! Kommer inte kunna blogga förens sent ikväll eller kanske tillochmed imorrn. Men vi hörs!


Kommentarer
Postat av: maria

Och jag hejade på Måns Natanaelsson idag.. Hejade som i att säga "hej" och inte bara se. :D

2009-04-21 @ 21:16:36
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Han spelar en av de nya poliserna i de senaste Beckfilmerna, och så va han med i nån såpa på tv3 förr, och i rederiet.. :)



Woow.. Vad jobbar din pappa med egentligen som fixar in er på sånt?

2009-04-21 @ 21:51:38
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Lina

Nämeh! Va balla ni e som hänger på samma hak som såna där "balla" kändisar flin Hojta om du träffar Ozzy, delar av Metallica eller nån annan gammal rockerdude ;)Pöss på dig sötnos

2009-04-22 @ 08:52:32
URL: http://tesla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0