♥ It Takes Two ♥

Vaken! Äntligen...usch jag tycker inte om att sova så här långt på dagen, jag är van vid att gå upp vid iaf 10 nuförtiden.
Men det är grått väder idag, blää! Då vill man ju inte direkt slänga sig ur sängen kanske.

Måndag, idag har jag inte bestämt alls vad jag ska göra. Gå till Maxi är nog det ändå som står på schemat. Tråkigt väder, tråkig dag! Jag hade ju tänkt att gå en promenad runt tisken och stanna vid en bänk och läsa lite. Men det är inte så roligt när det är helt grått. Sånna här gråa dagar är till för att man ska ligga hemma och gosa med älsklingen, men han är borta! Nä, jag har inte trollat bort han utan han är i Skellefte och firar påsk. Han har varit borta sen i tisdag och kommer hem imorrn. Ska bli sååå skönt att inte va ensam. Jag är sämst på att vara ensam, måste hela tiden ha någon att snacka med eller bara va tyst med.

Nää, nu ska jag gå och dricka en smoothie. Det är så jälla GOTT! 


Gu vad jag saknar min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0