Hang on Little Tomato

Kom just hem från skolan, har vart på en invigningsgrej för en förening som heter Kult. Dom hade ordnat jätte fint med snittar, frågesport och massa andra aktiviteter. När jag gick skulle dom köra igång Pulp Fiction i bion, men jag är så trött så jag gick hem istället.  Nu ska jag bara lägga mig i soffan med Henke och kolla på tv. Sköönt!





Gulliga missbildade tomater:)







Yes, de känns som jag har legat i bloggkoma men nu har jag vaknat och vill skriva hela tiden:) Det är nog för att jag fixa till bloggen lite, då blir det liksom roligare. Snart kommer jag kanske få en snygg header också så då kommer det bli toppen!

Kommentarer
Postat av: Christina

om du skrattar åt mig på lördag klipper jag till dig ;D



När kommer du till sthlm? när kommer du till mig?

jag LÄNGTAR!

2009-04-16 @ 22:51:26
URL: http://choglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0