What A Wonderful World



Ojoj va skoj det var igår. Vilken toppen dag! Började med att jag åkte till Mörby, där fick jag och Christina ett infall och köpte lösögonfransar. Väl hemma hos ina hade vi såndär girl-häng då vi fixa hår, smink och naglar. Föra med några öl gjorde vi också. Sen lite smålulliga satte vi oss på roslagsbanan och åkte ändå bort till åkersberga! När vi kom dit fick man fördrink och gå en tipspromenad(vi vann inte:( heh) Sen va de dags för jätte god taco-middag och massa öl. Sen börja några trubadurer spela typ och sen var jag och Christina så slut så vi åkte hem. Det har ju blivit mycket festande på sista tiden...Vi tog jätte mycket kort hemma hos Christina och när hon har skickat dom till mig lägger jag upp dom:)

Ikväll kommer min syster hem från Teneriffa, så vi ska möta henne på arlanda. Sen ska vi ha myskväll hemma hos min mammi! Men nu ska jag slå mig ned på balkongen och se om jag kan få nån sol:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tävla om en blogg design på min blogg!



http://hoppalong.blogg.se

2009-04-19 @ 14:42:38
URL: http://hoppalong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0