You And Me And The Bottle Makes Three Tonight


Bra morgon!

  • Jag har fått min äksling hem och vi har haft en mysig morgon:)

  • Jag har kommit åt ett trådlöst närverk här hemma så jag kan sitta med min bärbara dator och blogga! hihi det roliga är att det trådlösa nätverket heter "Fattig? Snål? Varsågood!" Man tackar ju och tar emot:)

  • Pappa ringde och hade fixat allt med Babben & co så nu har vi en heldag på svt inbokad med intervjuer och rep och inspelning:) Super duper!

  • IKväll blir det fest!!

Nu ska jag snart till skolan och prata ihop mig med Sebastian. Sen blir det stan och systemet!

Sitter ju på min bärbara så jag har massa gammla bilder här, denna är
tagen för två år sen när jag var inne värst i min peace-posar era.
Nån gång ska jag göra ett montage med alla bilder på mig där jag gör peace-tecknet!

Kommentarer
Postat av: Gök

Haha.. Folk leker Ipredia för fullt. Öppnar upp sina nätverk för sina kära grannar. så kan det gå när man får en skitlag som IPRED.



ps. Det var jag som skrev kommentaren om Greek ocskå. Glömde fylla i mina uppgifter bara :p

2009-04-16 @ 01:27:07
URL: http://segoflic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0