Hulahula.

Projektarbetet och skrivuppgifterna tar ungefär all vaken tid, men allt går iaf bättre nu. Vi har bestämt skådespelare till huvudrollen och väljer mellan två styckna kvinnor till birollen. Så det känns bra iallafall.

Hann med lite party i helgen, smygpremiär på kåren. Det var sjukt kul att festa med alla igen. Synd att jag inte har digital kamera asså, men om jag får tag på några bilder lägger jag upp:) Det blir fest i helgen också, då är det riktig inspark och det kommer bli sånt jäääkla draaag! Sen fyller Henke 23 år på onsdag också, så då lär vi fira han lite också.

Det är så bra (ekonomiskt och socialt) att jag har börjat älska kåren. Tänk, inget inträde och öl för 25spänn! Man lär känna mycket fler folk på kåren också. Om man går på nått ställe som harrys så är det bara falun folk och falun folk är osocialats i världen! Alla står i små grupper och ingen pratar med nån utanför gruppen typ. Nej ursch tacka vet jag Kåren!

Imorrn har jag och Sebbe blivit inbjudna till en förhandsvisning av Prinsessan. Det ska bli riktigt kul att mingla med folk i branschen. Tror filmen kan vara rätt bra också. Hoppas man kan ta lite smygbilder att lägga upp på bloggen imorrn:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0