Video Killed The Radio Star

HEJ ALLA!

Oj, nu jäklar har jag vart borta länge. Men jag tänkte att jag skulle blogga lite om filmen som håller på att skapas. Jag och Sebastian har teamat ihop oss igen för att göra vårat slutprojekt. Sebbe har skrivit manus och vi är båda producenter. Vi har redan börjat för länge sen även fast skolan inte har börjat, och vi ska ha casting på lördag. Vi va med i radio idag också och efterlyste inspelningsplats samt lite rekvisita. Här kan nu höra det! Jag var nervös så pratar lite konstigt och fnissar väldigt:)



Har vart på världens roligaste kräftskiva på Karros landställe också. Det var ca 40 pers och alla skötte sig jätte bra!
Suddigt värre:)


jag fick låna en jätte fin keps :)




Ska försöka att blogga lite mer nu!

Kommentarer
Postat av: maria

Men har ni inte så att ni måste pitcha idén först och den måste godkännas? Eller får ni bara genomföra vilken idé till slutprojekt som helst? nyfiken

2009-08-20 @ 23:04:46
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Sebastian J

trodde jag redan skrivit vilken fin keps men de hade jag inte eller så har du raderat så: vilken fin keps=)

2009-09-03 @ 13:01:37
URL: http://www.brunettsebbe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0