Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Snökaos!
Som tur är hade det slutat snöa när jag skulle ta mig hem från ekerö igår. All busstrafik var ju helt indragen hela dagen, så vi var lite rädda att vi skulle få övernatta på kontoret. Men det är ju så roligt att hela Sthlm får panik när det kommer snö. Gulligt...det är som att sl inte har sett snö förut. . Men det är ju helt jävla underbart att vi har snö och jag kommer på mig själv gå och le när jag är utomhus. Man får ju hålla hela händer och fötter att det håller i sig till jul!

Jag tänker då inte frysa! (fast jag borde nog köpa varmare skor...)

Somliga går med helt vita skor:)



I helgen ska jag till Sundsvall och hälsa på världens bästa syster. Vi ska kolla på hennes julshow och äta julbord. Perfekt helg:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0