You've Dug Your Own Grave, Now Lie In It.

Det är med en spya i halsen och ett dunkande huvud som jag skriver denna morgon.

Jag tycker det är orättvist! Jag slutade ju dricka sprit efter 12-slaget, och höll mig till vatten. Då ska man inte bli bakis!! Fast jag käkade ju inte natt pizzan som annars är standard...det måste vara det!

Ja, igår var alltså nyår...Jag och henke käkade middag (jätte romantiskt, vi satt tillochmed vid vanliga bordet och inte vid tv:n!) sen kom madde och tobbe så spelade vi lite spel och sen kom denisa och klas och så röjde vi lite:) Innan 12 var jag cool nog att köra med ett klädombyte. Bandet på min klänning dog(mammi, sy åt mig?) så jag fick sätta på mig en också väldigt fin klänning. På tolv-slaget sprang vi dumt nog ut. Vi har ju värsta utsikten på hela falun från vårat fönster, men vi skulle ut iaf. Jag såg typ två fyrverkerier eftersom träden var för. Menmen, vi kramades och pussades sen gick vi in för att fortsätta festa(jag dock på vatten). I slutet så började vi youtube:a såklart och vi tittade mest på family guy. Om ni inte har sett "bird is the word"-avsnittet. SE DE NU! 

2008 var ett bra år tyckte jag. även fast jag har varit fattigare än ever! Jag har inte jobbat en sekund detta år. Skönt, fast fattigt. Men jag har ändå kommit iväg till både thailand och rhodos. Sen har jag ju gjort bra ifrån mig i skolan detta år, så allt känns bra:) Hoppas 2009 blir lika bra, fast att jag kanske får ihop lite mer pengar...

Gott nytt år allihoppa!




nyårsfin? fast fick ingen bra bild på min underbara klänning.


Me and my love


Ismuggarna från syster användes flitigt igår. Tack!



Kommentarer
Postat av: ina

GOTT NYTT ÅR HJÄRTAT.

Vad fin du var igår!

älskar dig också!

bara 4 dagar till oth ;D

2009-01-01 @ 13:43:15
URL: http://choglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0