All Tomorrow's Parties

Fasen, nu blir det ett jobbigt inlägg igen, för jag har liksom ingen ork. Men jag måste skriva för det händer så mycket just nu. Imorgon kommer Filippa på besök:D Det ska bli så jäkla roligt att ha henne hära. Har vart så mycket på sistone och allt handlar om skolan eller Adeles film! Så det ska bli så underbart att bara kunna sitta och snacka skit om er där hemma i sthlm, hehe. Nämen att kunna disskutera saker som ingen här har nå koll på. Vi ska såklart festa, kanske både fredag och lördag. Fast jag har ju börjat på gi-metoden och då är öl ett no no. Så jag har druckit rödvin på senaste tiden när jag har festat, men då blir jag så bakis så att jag spyr dagen efter och det vill jag ju inte när Flipp är här. Så jag funderar att fuska lite och dricka öl, då får jag ingen bakfylla alls. Jag ska ju ändå dansa som en veckas träning så:) 

På fredag har vi redovisning, det vi har redigerat, och jag och henke har varit jätte duktiga så vi blev klara idag! Och inte nog med det så skrev jag också en analys av klippningen som man ska lämna in på fredag också. Så jag är nästan helt ledig imorrn. Jag ska bara gå till kåren och köpa gäst leg till Flipp, redigera ölympics inslag till student-tv och städa hela lägenheten. Hmm, ledig kanske jag inte är då...Men sen klockan halv sju DÅ KOMMER FILIPPA:D

Joo, jag och Adele har nu börjat ringa upp folk till castingen som vi ska ha den 24:de. Det kommer nog komma jäkligt mycket folk, och det roliga är att det kommer folk från bla Skåne, Uppsala och Sthlm! Men det är ju öppen casting så jag har ringt en dramalärare här i falun som har barn i 10-11års åldern och hon gjorde lappar åt barnen att ta med hem. Och så ska vi sätta upp lappar i både Borlänge och Falun. Så vi kommer nog få fullt upp hela dagen den 24:de :)

Jusde, har jag inte skrivit nått om hur vårat nyår var, alltså det vi hade förra helgen. Det vart lyckat som fasen! Vi var hemma hos Jennifer och det kom en hel del folk och hela hennes vardagsrum var tomt, så vi hade värsta dansgolvet. Sen gjorde vi lite plockmat som verkligen gick hem. Alla älskade det:) Vi ställde en klockradio mitt i vardagsrummet och tio i tolv ringde den, så då sprang alla ut och skrev gott nytt år och så stod vi i en stor ring och gjorde raketen (ni vet den där barngrejen, när man klappar och i ökad takt och sedan exploderar det...typ..) och grejer. Svinkul! Klockan två blev Henke trött, så då gick vi lyckliga hemåt. Här kommer bilder:


Så fint hade vi gjort:)

Adele var mycket tjusig (och mycket full):)

Vet inte varför...

...men vi hade kul!

Armbrytartävling!

Adele spillde inte bara på sig själv under kvällen, jag fick en skvätt i ögat:)

Haha, Jonas och Dan började festa i garderoben!!!

Jag var iallafall nykter hela kvällen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0