It Was A Beautiful Day

Idag har jag och henke haft fixar dag. Vi var först i skolan och redigera lite, sen började fixet. Vi gick till ica och pantade 8 kassar med burkar. Det vart 130spänn! Vi handlade tacos, eftersom det är taco-monday, och så handlade henke gummi handskar. Varför? Jo för att han äntligen skulle ta tag i att få bort äcklet (mitt hår) i badrums handfat avloppet. Så vi gick hem och han skulle börja, och jag skulle tvätta. Henke gick in i badrummet med en hink, handskarna. Sen hörde jag bara "uuuah...uuuuuuuöööö..bröööööööl" Han hann inte ens börja förens första spyan kom. Tur att toaletten var så nära....:)
Hihi, han spydde flera gånger stackarn, men nu kan vi iaf spola vatten i handfatet utan att de svämmar över. Bra henke.
Men jag satt ju inte bara och slappa vid sidan heller, jag tvättade ju faktiskt jätte mycket kläder...och så tog jag kort på henke när han spydde...HA!

Hihi, han har inte ens börjat:P


Blää, ser ni hårbollen som är påvär ut?!


Duscha hela golvet efteråt:)

Kommentarer
Postat av: maria

Det finns ju kaustiksoda, då behöver man inte kräkas.. :) Bara hälla i så fräts allt bort, miljövänligt och bra.. :)

2009-01-05 @ 23:21:21
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Nu vet ni ju tills nästa gång i alla fall.. :) Facebook avskyr jag mer än msn.. Hua. Man snokar för mycket, och sen mår man skit.

2009-01-06 @ 13:05:47
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja fy fan....gjorde samma rensning häromveckan...men det är värt allt äckel, för när vattnet rinner som en vårflod är det som musik i öronen. Häpp Henke vilken kille!!! kram

2009-01-06 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0