Messy Days And Endless Nights

Oh, jag måste ju uppdatera bloggen asså. Fast jag har typ brottom till skolan också, så det får bli en snabbis.

Jag ska ju då va casting director till en film som Adele ska göra, så de har jag fullt upp att planera. Igår la jag upp annonser på Statist.se och på filmcafe.se, redan har vi fått typ 10svar. Vi ska ha öppen casting, så folk får komma och provfilma. Det ska bli skit kul. Men det är ganska stressade att måste svara till alla som mailar värsta cv:na. Det är ju bara att komma hit liksom.

Sen eftersom jag är vice ordförande i student-tv så va jag på ett möte igår, och så vipps va jag med i en valberedning för det ska väljas en ny styrelse. Så det är mycket jobb över det också...

Sen håller vi ju på och klipper, jag o henke. Igår var våran lärare och titta på våran fin klippning och sa att vi var duktiga! Det har jag aldrig hört av henne förr (Bergmans klippare liksom, ganska sträng...) Men det är fortfarande mycket som måste finslipas och donas med, ljudläggning är skit svårt!

SEN så är det ju nyårsfest ikväll! Vi ska fira nyåret igen med alla kompisar här i Falun. Jag, Adele och Jennifer snackade om att det vore kul att ha värsta nyårsfesten igen, bara låtsas som att det fortfarande är 2008. Så gjorde Jennifer en event på facebook, då stod det bara att Adele, hon och Kalle var admins. Så då skojade jag lite och skrev "hörrni, jag var faktiskt också med och kom på denna fest" Då vipps så blev jag admin och nu måste jag pynta lägenhet, blanda bål och göra snittar idag...

Så det är fullt upp...stackars mig....



Här är en liten Kajsa...tycker jag (mamma?) klädde mig snyggt redan då!


Här är jag, syster och Choglund, vi spelar teater:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Gu va söt du va!!!! Men det är en blus! Kommer ej ihåg att jag sett kortet förr!

Puss o kram

2009-01-10 @ 15:04:52
Postat av: Pappa

Jaaaa vicken söt liten tjej! Jag har haft datapaj och inte kunnat följa din blogg på ett tag. Vad duktig Henke var som städade/spydde toan :) och Casting Director Kajsa vad duktigt du jobbar på...man blir så STOLT:)



/Pappa

2009-01-22 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0