Schools In!

Shit, sitter i skolan redan. Känner mig som en tönt, men vi ska vara klara snart med redigeringen. Sen så har jag lovat Sebbe att jobba lite åt han på service centret. Så jag har skrivit en lapp på dörren så folk kan ringa om de vill hämta ut nått. Hoppas ingen ringer:) Men det är rätt konstigt ändå att studenter liksom bokar kameror och grejer till den 2 januari!  Fast ska jag säga som ska sätta mig och redigera. 

Happ igår hade jag värsta bakis-dagen. Jag tror inte jag gjorde nått nyttigt alls. Fast vem gör det dagen efter nyår? Jag låg iaf i soffan nästan hela dagen och såg "borta med vinden", och den tog ju fasen hela dagen. Fyra timmar är den! Men den var bra. Sen såg jag även parlamentets nyårs grej. Det var icke så bra... 

Nä nu ska jag sätta mig och redigera...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Åh vad snygg du var på nyår! Den smoothie som du gjorde såg smarrig ut nu vill jag också ha en mixer:) vilka bra frukostar jag skulle kunna göra med den. Stina åkte norrut igen idag. Så nu har båda ni gullpluttar dragit mot norr:)

Tack för huvudmassagegrejjen och fjärrkontrollen båda används:)

/Pappa



2009-01-03 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0