When I’m Me Again

Yay, jag har återgått till det normala. Festade igår och är inte bakis idag:) Även fast dem på etage har börjat tagit pengar för vatten! Jag brukar ju köra min, drick öl tills tolv sen vatten. Men så fick jag handla ett pytte glas med vatten, så drack jag upp de direkt och fråga om jag fick de påfyllt, då skulle dom ha 5 spänn till! Då tog jag glaset och skulle gå in på toan för att fylla på. Då fanns det bara varmt vatten i kranen på toan! Då blev jag arg och gick hem:) Är inte vatten en mänsklig rättighet? Vill dom kanske att deras kunder ska bli helt uttorkade och aldrig komma tillbaka. Jälla miffon säger jag bara! Nu återupptar jag min bojkottning för etage!

Idag ska jag och Henke åka till borlänge och hälsa på hans pappa med familj. Jobbigt bara att det är söndag så inga bra bussar går, så det tar typ en timme att åka dit.  Men det ska bli kul att träffa dem igen, de va så länge sen nu.

Nu ska jag äta lunch, det blir egengjorda hamburgare med fullkornsbröd och osockrad ketscup och hamburgedressing:) Mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0