Förhoppningar och Regnbågar

Bloggi bloggi, nu orkar jag inte resa nå mer i tiden.

Jag väntar på att det ska sluta åska så att jag kan ut och gå lite på gärdet. Igår morse så fick min mamma ett ryck och ville gå ut i skogen med stavar. Så jag och min kusin följde med. Det var jätte härligt och jag fick ett par skit snygga träningsbyxor av mamma. Så med dom ska jag fortsätta gå lite power walk. Jag har inga stavar här hos pappa men det får gå ändå. Igår var jag även i täby centrum för att vara smakråd åt min gode vän BrunettSebbe. Jag hittade två vanliga t-shirts, en vit och en marinblå (snubben har ju inga t-shirts utan tryck). Sen en långärmad(fast jag kavla upp ärmarna) svart ganska tight tröja med fina knappar. Detta hittade vi på dressmans tag tre betala för två:) Sedan vart det en fin fin marinblå kofta, med dubbleknäppning och en grå tröa från HM som är på bild där nere. Lite basplagg :)





Jag lipar eller nått... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0