En Midsommarnatts Dröm

Nu kommer jag att sätta på min tidsmaskin och transportera er ca 3 veckor tillbaka, dagen efter midsommar!



Morsning korsning! Ojojoj va seg man är idag, men så blir det med mycket öl och annat gott. Dagen började tidigt, vi skulle nämligen befinna oss i vårby kl.13.00. Johannas syster Jenny har ett jätte gulligt hus där med sin sambo och jag, flipp och karro fick komma dit för att fira traditionellt. Vi vart ca 25pers som var där och röjde. Det var klassisk lunch med ägg, sill, romsås(det bästa enligt flipp o mig:)) lax, köttbullar, prinskorv mm. Efter lunchen kunde man sitta och mysa med vattenpipa under ett partytält i trädgården(det regnade ju en del). Sen var det dags för lekar. Jag tror vårat lag förlorade...men jag var grym på att kasta stövel! Det vart dans, grillning och mycket mycket fylleprat. Jag och karro var nog dom sista som gick tillslut. Hihi:) 


Bilder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0