Det Är Så Jag Säger Det

Efter en riktig slappardag så har jag nu bestämt med Sebbe och Adele att vi ska picknicka i humlegården om en timma. Perfekt! Men vi fuskar lite, vi köper med mat ifrån kungshallen :)

Imorrn ska jag och Christina på bio. Mitt på dagen! Jag har nog aldrig gått på bio på dagen förut. Ska bli spännande. Filmen vi ska se är Hangover och jag har hört att den är rolig.

Inte förens på torsdag får jag se min älskling igen. Alla flyg var uppbokade, han skulle ju egentligen kommit idag. Man blir lite ledsen men jag får hitta på annat istället så jag inte sitter och deppar!

Mitt mongo och jag♥






Spana in hur Mischa Barton ser ut idag på Christinas blogg. HEMSKT!




Kommentarer
Postat av: Sabina

Jaa det är jätteroligt att vara bartender, lite slitit men :) Åååh de finns så många goda.. Dock kostar all sprit så mycket pengar, synd nog :(

2009-07-21 @ 01:15:52
URL: http://sabinamolin.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

nix det gjorde jag ej hehe .. allt bra me dej då ?

2009-07-22 @ 13:58:02
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Gör som jag och registrera dig här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla och tjäna pengar istället.

Hur enkelt och snabbt som helst har jag samlat ihop 2500 kronor.

Det bästa är att det inte spelar någon roll om man är 14 eller 40, alla kan tjäna pengar här.

Har du några mer funderingar är det bara att mejla [email protected]

2009-07-22 @ 15:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0