Anything Goes

Ursch, idag är det grått väder här i falun. Det som har vart så fint! Jag hann iallafall sola lite igår, det var nödvändligt om ni ser på bilderna från Nettans kalas. Jag är ju helt blek!





I söndags förresten när jag kom hem ifrån sthlm, så hade vi student-tv sändning utomhus. Det var jätte mysigt för när vi var klara så satte vi oss i sofforna som vi släpat ut och drack rödvin.




Igad har jag börjat dagen med världens godaste frukost. Yoghurt med färska hallon och jordgubbar, en riktigt sommarfrulle!



Snart ska jag ner till stan och köpa gästleg för utsparken till Emma som kommer hit på lördag:) Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej! Vad kul att du gillar mina halsband! Är du intresserad av mer information och beställning så maila mig på [email protected] , skriv "ordhalsband" i ämnesraden.



Tack och hej!

2009-06-04 @ 13:09:38
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0